Wednesday 2 March 2011

SeLaMaT DaTaNg BuLaN MaRcH

Assalamualaikum semua..apa khabar??..ade crita menarik x hari nie??..hurmm..hari ni aku nak k0nsgsi cerita pasai hidup aku..semalam aku baru sedar yang lesen aku dah tamat temp0h..dah 4 hari tamat..dan aku pergi renew kat pejabat p0s Kota Samarahan, Sarawak ngan kawan baik aku..dan semalam jugak aku baru sedar yang masa berlalu dgn cepatnye..hari nie dah masuk bulan 3 dah..dan my birthday is c0ming so0on..5 March nie bersamaan hari sabtu..ini bermakna..umur aku dah semakin bertambah..aiiiyoo..dah boleh kawin nie..hehe~ xde la..gurau je..bab j0d0h..aku serahkan pada yang kuasa walaupun sekarang nie aku ada pilihan hati aku sendiri..aku bersyukur sangat Tuhan hadiahkan dia kepada ku..seorang lelaki yang cute..bermata sepet..seorang mualaf..baik hati..penyayang..memahami..suka ketawa..tenang..selalu buat aku hepi..aku bahagia..selesa bila aku bersama dengan dia..dan yang penting jugak..mama ngan abah serta dan semua2 orang yang wujud dalam hidup aku ni merestui hubungan kami..syukur alhamdulillah..Sem0ga Bulan March nie akan membawa kemanisan dalam hidup aku dan semua orang..May God Bless You All SeMua n aLso Me..Amin..

1 comment: