Wednesday 2 March 2011

KeNaLi KeLuaRgA Ku

Assalamualaikum semua..

hari ni aku nak kongsikan harta yang paling aku sayang kat dunia nie..siapa lagi kalau bukan keluargaku..aku bersyukur sangat dilahirkan dalam keluarga yang sangat bahagia..sangat meriah..dan aku rasa sangat sempurna..aku anak sulung daripada 5 beradik..aku ade 2 adik perempuan dan 2 adik lelaki..




aku jgk ade keluarga yang besar..sepupu aku je dah lebih daripada 50 orang..hah!!..banyak kan..tu blum kira yang dah kawin..tambah ngan isteri dan suami mereka..hehe~ kitaorang kalau nak g jalan jauh-jauh..mesti sewa bus punye..betul..x tipu..tp x semua la yg dapat ikut..aku selalu je kena tinggal..sedihh..huhu~ tp xpe..aku x kisah..kalau buat open house pulak...dah macam kenduri kawin..semua datang..tu baru sepupu sepapat..blum lg orang-orang kampung..hehe~ alhamdulillah..mudah-mudahan..kasih sayang ini tak kan pernah padam dalam diri kami semua..

No comments:

Post a Comment