Wednesday 2 March 2011

PeLaMiN AnGaN Ku

Assalamualaikum semua...
korang dah kawin??..kalau yang belum kawin tue mesti ade pasang angan-angan macam aku jgk kan..pelamin angan ku..pelamin yang kita suka..yang kita impikan waktu kita kawin nanti..aku suka sangat pelamin yang simple..but it look so sweet..x de la carca marba sangat..serabut..kalau bleh aku nak buat tema tradisional..balik pada zaman datuk nenek kita dulu..hehe~ baru meriah..baru lain pada yang lain..yang macam gambar kat bawah nie..ok x??..ok la kan..simple je..nampak pun mcm sweet je...i like..hehe~

Sekarang nie..bila aku pergi kenduri kawin.. aku tgk..kebanyakkannya pelamin moden style..tp xpe..terpulang la kepada individu masing-masing..yelah..kan semua ade pelamin impian sendiri..apa-apa pun..kepada yang dah kawin..aku dokan semoga panjang jodoh dan berbahagia hingga hujung nyawa..kepada yang belum kawin..cari lah jodoh yang boleh membahagiakan anda..dan semoga cepat dapat jodoh..Insyaallah..Amin..Amin..Amin..Ya Rabul Alamin..

No comments:

Post a Comment