Sunday 6 March 2011

AnGguN Ke??

Alhamdulillah..hujung minggu yang penuh dengan ilmu dan informasi terbaru..disebabkan aku rasa aku nie x berapa nak anggun sangat kan..so..aku ambik keputusan untuk menyertai Seminar Wanita Anggun yang diadakan pada 5 & 6 Mac 2011 (on my birthday nie..huhu) bertempat di CTF 1, Unimas..banyak jugak la ilmu baru yang aku dapat..sangat bermanfaat pada aku dan wanita-wanita yang join seminar tue..

Selain join seminar tue..waktu rehat hampir 3 jam dari pukul 11-2ptg tue aku dan kawan2 a.k.a housemate aku manfaatnye dengan baik..hehe..apa lagi kalau bukan sesi berposing-posing ala-ala model gitu...well..wanita anggun la katakan...hehe~ yang x blah..sempat lagi kami p karaoke..menyanyi dlm kotak tue je..lain lagu pilih..lain yang keluar..hahaha~ lucu weh..bajet2 housemate aku nak pilih lagu..pelamin anganku musnah..sekali kuar lagu Aris Ariwatan..Rindu Bayangan..daa..lg sorang  nak nyanyi lagu ramlah ram..ku kunci cintaku..tau lagu ape kuar???..lagu awie..di ambang wati..hahaha~ dari nak nyanyi lagu jiwang..terus nyanyi lagu rock..lawak2..nak pecah perut aku gelak..so..aku nak kongsi la gambar2 yang aku ambil sepanjang 2 hari tue dengan semua..and have a nice day...







No comments:

Post a Comment