Saturday 5 March 2011

HePi BirThDaY To Me..HeHe ♥♥♥

Hepi birthday to me..
hepi birthday to me..
hepi birthday to Siti Hajar...
hepi birthday to me...
 hehehe~

Syukur Alhamdulillah..saat ini aku masih bernafas..genap sudah umur ku 24 tahun..cepat sungguh masa berlalu kan..aku kini sudah semakin dewasa..aku hepi sangat..kepada kawan2 ku yang wish kat facebook..yg banyak giler kentang..hehe~ terima kasih banyak2 for the wish..Semoga Tuhan MengAminkan doa2 kalian itu..kepada yang tersayang ♥♥♥...thank u sayang for the wish dan sayang lah orang pertama yang wish kat bu..hehe~ x lupa jugak kepada abah..mama dan adik2 aku..terima kasih..abah aku..sebelum subuh dia dah sent sms..dan sms abah bt aku terkejut sekejab.."hepi birthday kakak..bla..bla..bla.. dan abah doakan akak cpt dpt jodoh"...pehh..sungguh aku terkejut dan terharu..xpenah2 abah aku msg mcm tue sebelum nie..adakah ini tanda2 abah dah bg green light utk aku kawin??..hehe~ anyway..thank u abah n mama..i love u so much..i love u all semua..muah..muahh..muaahh..♥♥♥

2 comments:

  1. cazen......Hb taw....cpt2 la kawen..hihihihi.
    green apple n green light ^^

    ReplyDelete
  2. hehehe~ thank u very much my cazen..
    blum green light..bru yellow light..hehe~

    ReplyDelete